SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA
PEŁNY PROFESJONALIZM OD 1999 ROKU
do kasy suma: 0,00 zł
PRODUKTY
Producenci
NOWOŚCI
SZYBKOZŁĄCZKA Z FILTREM 16mm - 9mm, łączy zbiornik Flexitank z wężem 9mm,  AutoPot
SZYBKOZŁĄCZKA Z FILTREM 16mm - 9mm, łączy zbiornik Flexitank z wężem 9mm, AutoPot

38,45 zł brutto

31,26 zł netto

FILTR DO ZBIORNIKA 47L, POD USZCZELKĘ 9mm, Z KOŃCÓWKĄ NA WĄŻ 9mm, AutoPot
FILTR DO ZBIORNIKA 47L, POD USZCZELKĘ 9mm, Z KOŃCÓWKĄ NA WĄŻ 9mm, AutoPot

13,14 zł brutto

10,68 zł netto

USZCZELKA 9mm, DO ZBIORNIKA 47L lub zastosowań własnych :), AutoPot
USZCZELKA 9mm, DO ZBIORNIKA 47L lub zastosowań własnych :), AutoPot

2,57 zł brutto

2,09 zł netto

ŁĄCZNIK KĄTOWY 9mm,  DO ROZBUDOWY AutoPot
ŁĄCZNIK KĄTOWY 9mm, DO ROZBUDOWY AutoPot

3,21 zł brutto

2,61 zł netto

ŁĄCZNIK KRZYŻOWY 2x16mm, 2x9mm,  DO ROZBUDOWY AutoPot
ŁĄCZNIK KRZYŻOWY 2x16mm, 2x9mm, DO ROZBUDOWY AutoPot

5,92 zł brutto

4,81 zł netto

ŁĄCZNIK KRZYŻOWY 4x9mm,  DO ROZBUDOWY AutoPot
ŁĄCZNIK KRZYŻOWY 4x9mm, DO ROZBUDOWY AutoPot

1,98 zł brutto

1,61 zł netto

ŁĄCZNIK POTRÓJNY 2x16mm, 1x9mm,  DO ROZBUDOWY AutoPot
ŁĄCZNIK POTRÓJNY 2x16mm, 1x9mm, DO ROZBUDOWY AutoPot

5,12 zł brutto

4,16 zł netto


KONTAKT

Sprzedaż detaliczna
:

Tel/Faks: +48 12 413-23-36
Mobile: +48 503-012-027

Instagram: hemp_pl
Skype: HEMP.pl_vf
hemp@hemp.pl
 
Hurtownia:
Mobile: +48 502-081-676
hurt@hemp.pl
Skype: hemp.pl_Hurt

Reklamacje i zwroty:
Mobile: +48 502-081-676
reklamacje@hemp.pl
 
Sprzedaż zagraniczna:
 
NASZE SKLEPY STACJONARNE:
 
Kraków - GrowShop & HeadShop:
31-752 Kraków, ul.Makuszyńskiego 22A
(z tyłu budynku)

Telefon: 12 413-23-36 lub 503-012-027
E-mail: krakow@hemp.pl
pon.-piąt.: 8:00 - 18:00
sobota: 9:00 - 15:00
 

Radom / Wielogóra - GrowShop & HeadShop:
26-660 Wielogóra, ul.Warszawska 98/100
(obok wejścia do restauracji U Grubego),

Telefon: 48 321-58-45 lub 506-547-060
E-mail: radom@hemp.pl
pon.-piąt.: 10:00 - 18:00.




 

Reklamacje

Kontakt w sprawie reklamacji:
reklamacje@hemp.pl
tel: 502-081-676 – prosić z Andrzejem


Najczęstsze powody reklamowania produktów:
I-Podczas odbioru towaru okazało się, że został on zniszczony w transporcie
II-Po rozpakowaniu paczki okazało się, że brakuje zamówionych towarów
III-Po rozpakowaniu towaru i rozpoczęciu użytkowania okazało się, że nie działa prawidłowo lub nie działa wcale.
IV-Towar przestał działać podczas użytkowania

Ad - I i II - W trakcie odbioru przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie (np. zamawiałeś produkty podatne na uszkodzenia, szkło, plastik itp., lub paczka nosi jakiekolwiek ślady uszkodzenia np. pognieciony lub roztargany karton, zerwana taśma).
W przypadku gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone lub podejrzewamy uszkodzenie prosimy o żądanie komisyjnego otwarcia przy kurierze i sporządzenie protokołu szkody (uwzględniając NAKLEJKI OSTRZEGAWCZE i RODZAJE ZABEZPIECZENIA produktów w paczce) oraz o jak najszybszy kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy.
W razie braków (niezgodność paragonu z zawartością paczki) również należy sporządzić protokół szkody.
Gdy zaistnieje jedna z powyższych sytuacji i protokół nie zostanie spisany przy odbiorze, należy pilnie skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej i zażądać natychmiastowego przyjazdu kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
Sporządzenie protokołu szkody w dniu doręczenia przesyłki ( Z wpisaniem w protokole wartości 0 (ZERO)-DNI OD DORĘCZENIA ) jest warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji (NIE MA MOŻLIWOŚCI REKLAMOWANIA TOWARU BEZ WSPOMNIANEGO PROTOKOŁU).

Jeśli wspomniany wyżej protokół zostanie spisany prawidłowo to zniszczony towar wraz z ww. protokołem szkody należy odesłać do nas najtańszym środkiem transportu (przeważnie jest to Poczta Polska, w wyjątkowych sytuacjach gdy przesyłka jest wyjątkowo dużych gabarytów możemy zamówić własny transport). Koszty poniesione przez Państwa w związku z wysłaniem do nas reklamowanego towaru zostaną odpowiednio odliczone od pobrania za następną przesyłkę lub zwrócone drogą przelewu bankowego.
Proszę umieścić dowód zapłaty za paczkę odsyłaną do nas, jeśli to możliwe, w środku przesyłki lub na jej wierzchu, tak aby był widoczny.

Ad – III i IV – Na towary zakupione w naszym sklepie mają Państwo rok czasu ,od zakupu towaru, na jego reklamację (nie dotyczy uszkodzeń powstałych w transporcie które muszą być składane od razu). Jeśli więc wystąpi sytuacja z punktów III lub IV, w takim przypadku należy niedziałający, lub działający nieprawidłowo towar odesłać do nas najtańszym środkiem transportu wraz z dowodem zakupu i krótkim opisem sytuacji. Jeżeli czas reklamacji nie zostanie przekroczony i wszystkie niezbędne rzeczy zostaną do nas odesłane (paragon, niedziałający sprzęt, krótki opis sytuacji co się dzieje), reklamacja zostanie rozpatrzona i w przypadku uwzględnienia reklamacji nowy towar będzie wysłany do Państwa. Koszty poniesione przez Państwa na terenie Polski w związku z wysłaniem do nas reklamowanego towaru zostaną odpowiednio odliczone od pobrania za następną przesyłkę lub zwrócone drogą przelewu bankowego. W przypadku transportu poza granicami Polski sklep nie pokrywa kosztów odesłania towaru.
 

Proszę umieścić dowód zapłaty za paczkę odsyłaną do nas, jeśli to możliwe, w środku przesyłki lub na jej wierzchu, tak aby był widoczny.

Nowy towar zostanie wysłany tylko wtedy gdy otrzymamy reklamowany, nie ma innej możliwości otrzymania nowego sprzętu.

 

do góry
}
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium