SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA
PEŁNY PROFESJONALIZM OD 1999 ROKU
do kasy suma: 0,00 zł
PRODUKTY
Producenci

KONTAKT
Sklep Internetowy:

Tel/Faks: +48 12 413-23-36
Mobile: +48 503-012-027

Skype: HEMP.pl_vf
Skype hurt: hemp.pl_Hurt
hemp@hemp.pl

Hurtownia:
Mobile: +48 502-081-676
hurt@hemp.pl

Reklamacje:
Mobile: +48 502-081-676
reklamacje@hemp.pl
 
Sprzedaż zagraniczna:
 
NASZE SKLEPY STACJONARNE:
 
Kraków - GrowShop & HeadShop:
31-752 Kraków, ul.Makuszyńskiego 22A
(z tyłu budynku)

Telefon: 12 413-23-36 lub 503-012-027
E-mail: krakow@hemp.pl
pon.-piąt.: 8:00 - 18:00
sobota: 9:00 - 15:00


Radom / Wielogóra - GrowShop & HeadShop:
26-660 Wielogóra, ul.Warszawska 98/100
(obok wejścia do restauracji U Grubego),

Telefon: 48 321-58-45 lub 506-547-060
E-mail: radom@hemp.pl
pon.-piąt.: 10:00 - 18:00.


 

Reklamacje

Kontakt w sprawie reklamacji:
reklamacje@hemp.pl
tel: 502-081-676 – prosić z Andrzejem


Najczęstsze powody reklamowania produktów:
I-Podczas odbioru towaru okazało się, że został on zniszczony w transporcie
II-Po rozpakowaniu paczki okazało się, że brakuje zamówionych towarów
III-Po rozpakowaniu towaru i rozpoczęciu użytkowania okazało się, że nie działa prawidłowo lub nie działa wcale.
IV-Towar przestał działać podczas użytkowania

Ad - I i II - W trakcie odbioru przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie (np. zamawiałeś produkty podatne na uszkodzenia, szkło, plastik itp., lub paczka nosi jakiekolwiek ślady uszkodzenia np. pognieciony lub roztargany karton, zerwana taśma).
W przypadku gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone lub podejrzewamy uszkodzenie prosimy o żądanie komisyjnego otwarcia przy kurierze i sporządzenie protokołu szkody (uwzględniając NAKLEJKI OSTRZEGAWCZE i RODZAJE ZABEZPIECZENIA produktów w paczce) oraz o jak najszybszy kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy.
W razie braków (niezgodność paragonu z zawartością paczki) również należy sporządzić protokół szkody.
Gdy zaistnieje jedna z powyższych sytuacji i protokół nie zostanie spisany przy odbiorze, należy pilnie skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej i zażądać natychmiastowego przyjazdu kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
Sporządzenie protokołu szkody w dniu doręczenia przesyłki ( Z wpisaniem w protokole wartości 0 (ZERO)-DNI OD DORĘCZENIA ) jest warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji (NIE MA MOŻLIWOŚCI REKLAMOWANIA TOWARU BEZ WSPOMNIANEGO PROTOKOŁU).

Jeśli wspomniany wyżej protokół zostanie spisany prawidłowo to zniszczony towar wraz z ww. protokołem szkody należy odesłać do nas najtańszym środkiem transportu (przeważnie jest to Poczta Polska, w wyjątkowych sytuacjach gdy przesyłka jest wyjątkowo dużych gabarytów możemy zamówić własny transport). Koszty poniesione przez Państwa w związku z wysłaniem do nas reklamowanego towaru zostaną odpowiednio odliczone od pobrania za następną przesyłkę lub zwrócone drogą przelewu bankowego.
Proszę umieścić dowód zapłaty za paczkę odsyłaną do nas, jeśli to możliwe, w środku przesyłki lub na jej wierzchu, tak aby był widoczny.

Ad – III i IV – Na towary zakupione w naszym sklepie mają Państwo rok czasu ,od zakupu towaru, na jego reklamację (nie dotyczy uszkodzeń powstałych w transporcie które muszą być składane od razu). Jeśli więc wystąpi sytuacja z punktów III lub IV, w takim przypadku należy niedziałający, lub działający nieprawidłowo towar odesłać do nas najtańszym środkiem transportu wraz z dowodem zakupu i krótkim opisem sytuacji. Jeżeli czas reklamacji nie zostanie przekroczony i wszystkie niezbędne rzeczy zostaną do nas odesłane (paragon, niedziałający sprzęt, krótki opis sytuacji co się dzieje), reklamacja zostanie rozpatrzona i w przypadku uwzględnienia reklamacji nowy towar będzie wysłany do Państwa. Koszty poniesione przez Państwa na terenie Polski w związku z wysłaniem do nas reklamowanego towaru zostaną odpowiednio odliczone od pobrania za następną przesyłkę lub zwrócone drogą przelewu bankowego. W przypadku transportu poza granicami Polski sklep nie pokrywa kosztów odesłania towaru.
 

Proszę umieścić dowód zapłaty za paczkę odsyłaną do nas, jeśli to możliwe, w środku przesyłki lub na jej wierzchu, tak aby był widoczny.

Nowy towar zostanie wysłany tylko wtedy gdy otrzymamy reklamowany, nie ma innej możliwości otrzymania nowego sprzętu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium