CENY PRZY PRODUKTACH NIE UWZGLĘDNIAJĄ TWOJEGO RABATUTWÓJ RABAT TO: %
Ten rabat jest odjęty od wartości zakupów w koszyku. Zakupy za 12.000,00 netto = rabat 12% Koszt wysyłki paczkami na terenie Polski jest widoczny w koszyku.
Oferta kosztów transportu jest aktualna jeżeli rodzaj, rozmiar i waga towaru pozwalają
na bezpieczne wysłanie określoną forma wysyłki.
Koszt wysyłki do innych krajów wyślemy e-mailem po złożeniu zamówienia.
UWAGA: KLIENTÓW HURTOWYCH PROSIMY O NIEKORZYSTANIE Z SZYBKICH PŁATNOŚCI. PRZY PŁATNOŚCI KARTĄ PŁATNICZĄ LUB SZYBKIM PRZELEWEM BĘDZIEMY ZMUSZENI DOLICZYĆ 1,7% DO WARTOŚCI ZAMÓWIENIA.
Kontakt w sprawie reklamacji: reklamacje@hemp.pl tel: 502-081-676 – prosić z Patrykiem
Najczęstsze powody reklamowania produktów: I-Podczas odbioru towaru okazało się, że został on zniszczony w transporcie II-Po rozpakowaniu paczki okazało się, że brakuje zamówionych towarów III-Po rozpakowaniu towaru i rozpoczęciu użytkowania okazało się, że nie działa prawidłowo lub nie działa wcale. IV-Towar przestał działać podczas użytkowania
Ad - I i II - W trakcie odbioru przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie (np. zamawiałeś produkty podatne na uszkodzenia, szkło, plastik itp., lub paczka nosi jakiekolwiek ślady uszkodzenia np. pognieciony lub roztargany karton, zerwana taśma). W przypadku gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone lub podejrzewamy uszkodzenie prosimy o żądanie komisyjnego otwarcia przy kurierze i sporządzenie protokołu szkody (uwzględniając NAKLEJKI OSTRZEGAWCZE i RODZAJE ZABEZPIECZENIA produktów w paczce) oraz o jak najszybszy kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy. W razie braków (niezgodność paragonu z zawartością paczki) również należy sporządzić protokół szkody. Gdy zaistnieje jedna z powyższych sytuacji i protokół nie zostanie spisany przy odbiorze, należy pilnie skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej i zażądać natychmiastowego przyjazdu kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. Sporządzenie protokołu szkody w dniu doręczenia przesyłki ( Z wpisaniem w protokole wartości 0 (ZERO)-DNI OD DORĘCZENIA ) jest warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji (NIE MA MOŻLIWOŚCI REKLAMOWANIA TOWARU BEZ WSPOMNIANEGO PROTOKOŁU).
Jeśli wspomniany wyżej protokół zostanie spisany prawidłowo to zniszczony towar wraz z ww. protokołem szkody należy odesłać do nas najtańszym środkiem transportu (przeważnie jest to Poczta Polska, w wyjątkowych sytuacjach gdy przesyłka jest wyjątkowo dużych gabarytów możemy zamówić własny transport). Koszty poniesione przez Państwa w związku z wysłaniem do nas reklamowanego towaru zostaną odpowiednio odliczone od pobrania za następną przesyłkę lub zwrócone drogą przelewu bankowego. Proszę umieścić dowód zapłaty za paczkę odsyłaną do nas, jeśli to możliwe, w środku przesyłki lub na jej wierzchu, tak aby był widoczny.
Ad – III i IV – Na towary zakupione w naszym sklepie mają Państwo rok czasu ,od zakupu towaru, na jego reklamację (nie dotyczy uszkodzeń powstałych w transporcie które muszą być składane od razu). Jeśli więc wystąpi sytuacja z punktów III lub IV, w takim przypadku należy niedziałający, lub działający nieprawidłowo towar odesłać do nas najtańszym środkiem transportu wraz z dowodem zakupu i krótkim opisem sytuacji. Jeżeli czas reklamacji nie zostanie przekroczony i wszystkie niezbędne rzeczy zostaną do nas odesłane (paragon, niedziałający sprzęt, krótki opis sytuacji co się dzieje), reklamacja zostanie rozpatrzona i w przypadku uwzględnienia reklamacji nowy towar będzie wysłany do Państwa. Koszty poniesione przez Państwa na terenie Polski w związku z wysłaniem do nas reklamowanego towaru zostaną odpowiednio odliczone od pobrania za następną przesyłkę lub zwrócone drogą przelewu bankowego. W przypadku transportu poza granicami Polski sklep nie pokrywa kosztów odesłania towaru.
Proszę umieścić dowód zapłaty za paczkę odsyłaną do nas, jeśli to możliwe, w środku przesyłki lub na jej wierzchu, tak aby był widoczny.
Nowy towar zostanie wysłany tylko wtedy gdy otrzymamy reklamowany, nie ma innej możliwości otrzymania nowego sprzętu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.