SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA
PEŁNY PROFESJONALIZM OD 1999 ROKU
do kasy suma: 0,00 zł
PRODUKTY
Producenci
NOWOŚCI
40x40 xh140cm, PROBOX ECOPRO 40 - GROWBOX, SZAFA, NAMIOT DO UPRAWY ROŚLIN, GARDEN HIGHPRO
40x40 xh140cm, PROBOX ECOPRO 40 - GROWBOX, SZAFA, NAMIOT DO UPRAWY ROŚLIN, GARDEN HIGHPRO
254,65 zł 203,72 zł

207,03 zł 165,63 zł

szt
EKSTRAKT Z KONOPI SIEWNYCH, CBD 30%, 10ml - INDIA
EKSTRAKT Z KONOPI SIEWNYCH, CBD 30%, 10ml - INDIA
163,74 zł 130,99 zł

133,12 zł 106,50 zł

szt
80x80 xh160cm, PROBOX BASIC 80, GROWBOX, SZAFA, NAMIOT DO UPRAWY ROŚLIN, GARDEN HIGHPRO
80x80 xh160cm, PROBOX BASIC 80, GROWBOX, SZAFA, NAMIOT DO UPRAWY ROŚLIN, GARDEN HIGHPRO
424,95 zł 339,96 zł

345,49 zł 276,39 zł

szt
FILTR DO ZBIORNIKA 47L, POD USZCZELKĘ 9mm, Z KOŃCÓWKĄ NA WĄŻ 9mm, AutoPot
FILTR DO ZBIORNIKA 47L, POD USZCZELKĘ 9mm, Z KOŃCÓWKĄ NA WĄŻ 9mm, AutoPot
13,55 zł 10,84 zł

11,02 zł 8,81 zł

szt
ZBIORNIK 47L Z POKRYWĄ I USZCZELKĄ 9mm,  AutoPot
ZBIORNIK 47L Z POKRYWĄ I USZCZELKĄ 9mm, AutoPot
93,25 zł 74,60 zł

75,81 zł 60,65 zł

60x60 x160hcm, PROBOX BASIC 60, GROWBOX, SZAFA, NAMIOT DO UPRAWY ROŚLIN, GARDEN HIGHPRO
60x60 x160hcm, PROBOX BASIC 60, GROWBOX, SZAFA, NAMIOT DO UPRAWY ROŚLIN, GARDEN HIGHPRO
354,17 zł 283,34 zł

287,94 zł 230,36 zł

szt

KONTAKT

Sprzedaż detaliczna
:

Tel/Faks: +48 12 413-23-36
Mobile: +48 503-012-027

Instagram: hemp_pl
Skype: HEMP.pl_vf
hemp@hemp.pl
 
Hurtownia:
Mobile: +48 502-081-676
hurt@hemp.pl
Skype: hemp.pl_Hurt

Reklamacje i zwroty:
Mobile: +48 502-081-676
reklamacje@hemp.pl
 
Sprzedaż zagraniczna:
 
NASZE SKLEPY STACJONARNE:
 
Kraków - GrowShop & HeadShop:
31-752 Kraków, ul.Makuszyńskiego 22A
(z tyłu budynku)

Telefon: 12 413-23-36 lub 503-012-027
E-mail: krakow@hemp.pl
pon.-piąt.: 8:00 - 18:00
sobota: 9:00 - 15:00
 

Radom / Wielogóra - GrowShop & HeadShop:
26-660 Wielogóra, ul.Warszawska 98/100
(obok wejścia do restauracji U Grubego),

Telefon: 48 321-58-45 lub 506-547-060
E-mail: radom@hemp.pl
pon.-piąt.: 10:00 - 18:00.




 

Jak zamawiać?

Zapraszamy na zakupy osobiście
od poniedziałku do piatku w godz 8:-18:00, f.p.h.u. VF, ul. Kornela Makuszyńskiego 22A, 31-752 Kraków
lub przez sklep internetowy 24h.

Jak zamawiać ?

Krok 1 - Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie możesz sie zalogować lub zrobić to bez logowania, jeżeli jeszcze nie masz konta to możesz je założyć, w tym celu kliknij na przycisk Zarejestruj się . Możesz również najpierw włożyć produkty do koszyka i potem się zalogować - produkty zostaną automatycznie przeniesione na Twoje konto.

Krok 2 - Teraz możesz śmiało zwiedzać nasz sklep i wybierać co tylko zechcesz, każdy produkt może podróżować razem z Tobą, wystarczy tylko że włożysz go do swojego koszyka. Oczywiście w każdej chwili możesz usunąć dany produkt z koszyka.

Krok 3 - Masz wszystko czego potrzebujesz? Teraz wystarczy kliknąć złóż zamowienie ze swojego konta lub kup bez logowania w Twoim koszyku i potwierdzić swoje dane oraz kwotę końcową i zamówienie już jest u nas (możesz dopisać w Twoim koszyku uwagi do zamówienia, znajdziesz je obok przycisków zamawiania w koszyku).

Najważniejsze informacje dotyczące klientów na terenie Polski
- Czas realizacji zamówienia to 2-3 dni robocze
(w pewnych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć)
- Paczki wysyłamy firmą kurierską DPD, palety DPD lub RABEN (wybieramy tańszą opcję)
- Paragon jest przyklejany na zewnętrznej stronie paczki - Prosimy o dokładne przeglądanie zawartości. Jeśli paragonu nie ma w przesyłce to prosimy o niezwłoczny kontakt z nami pod adresem hemp@hemp.pl
- Paczkę można otworzyć w obecności kuriera celem sprawdzenia jej zawartości
- Przesyłka nie jest oznakowana w żaden specyficzny sposób
- Koszt przesyłki jest uzależniony od wartości zamówienia, aktualne koszty przesyłek są widoczne w Twoim koszyku
- Forma płatności - Za Pobraniem, czyli płacisz przy odbiorze przesyłki
- Przy dużym zamówieniu i zakupie wielu sztuk danego produktu możesz negocjować ceny.


W PRZYPADKU BRAKÓW W PACZCE LUB USZKODZEŃ / PODEJRZENIA USZKODZEŃ:
W trakcie odbioru przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie
(np. zamawiałeś produkty podatne na uszkodzenia, szkło, plastik itp., lub paczka nosi jakiekolwiek ślady uszkodzenia np. zerwana taśma).

W przypadku gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone lub podejrzewamy uszkodzenie prosimy o żądanie komisyjnego otwarcia przy kurierze i sporządzenie protokołu szkody (uwzględniając NAKLEJKI OSTRZEGAWCZE i RODZAJE ZABEZPIECZENIA produktów w paczce) oraz o jak najszybszy kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy.
W razie braków (niezgodność paragonu z zawartością paczki) również należy sporządzić protokół szkody.
Gdy zaistnieje jedna z powyższych sytuacji i protokół nie zostanie spisany przy odbiorze, należy pilnie skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej i zażądać natychmiastowego przyjazdu kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
Sporządzenie protokołu szkody w dniu doręczenia przesyłki ( Z wpisaniem w protokole wartości 0 (ZERO)-DNI OD DORĘCZENIA ) jest warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji (nie ma możliwości reklamowania towaru bez wspomnianego protokołu).
UWAGA!: Przesyłek wysłanych na nasz koszt oraz pobraniowych nie odbieramy.



PRZY ZAMÓWIENIACH BARDZO DUŻYCH I NIETYPOWYCH MOŻE SIĘ ZDAŻYĆ ŻE PRZED WYSŁANIEM ZAŻĄDAMY PRZEDPŁATY NA KONTO


Wysyłka do krajów Unii Europejskiej:
- wyłącznie po przedpłacie na nasze konto bankowe,
- koszt wysyłki ustalany indywidualnie,
- wszelkie informacje potrzebne do realizacji takiego zamówienia otrzymasz drogą elektroniczną w ciągu 1 dnia od momentu jego złożenia (proszę nie mylić z automatycznie wysłanym e-mail'em przez nasz system potwierdzającym przyjęcie zamówienia).


UWAGA - Firma VF zastrzega sobie prawo do wystąpienia o odszkodowanie i zwrot poniesionych kosztów przesyłki w przypadku jej nieodebrania, lub od osoby która złożyła fałszywe zamówienie.
Podane w sklepie internetowym ceny zawierają podatek VAT. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.


REKLAMACJE, ZWROTY tylko na podstawie paragonu, wyłącznie przy sprzedaży wysyłkowej.
Zwrot towaru: w ciągu 10-miu dni od daty odbioru, bez śladów użytkowania produktu.
- produkty kupione w cenach Promocyjnych, mierniki, elektronika/elektryka, nawozy, stymulatory, regulatory pH, płyny do kalibracji, produkty z terminem ważności oraz produkty sprowadzane na zamówienie nie podlegają zwrotom !
- firma VF nie ponosi odpowiedzialności za stan płynnych produktów wysyłanych w okresie zimowym. Produkty te mogą zamarzać podczas transportu, radzimy rozmrażać je powoli, z dala od źródeł ciepła, a po powrocie do temperatury pokojowej bardzo dokładnie wymieszać. Aby uniknąć ryzyka zamarznięcia w transporcie możesz odebrać produkty w siedzibie firmy VF.

WSZELKIE NIEPRAWIDŁOWOŚCI I/LUB BRAKI w zawartości przesyłki należy zgłaszać telefonicznie (pon-pt 8:00-15:00) lub mailowo jak najszybciej, jednak nie później niż 3dni od odbioru przesyłki.


Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o reklamacjach to zaglądnij do działu 'Reklamacje'.


Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości napisz na mail : hemp@hemp.pl

Pozdrawiamy - hemp.pl

do góry
{nocache:f1253f8fb990da69c5abc817f088ab1c#0}
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium