SPRZEDAŻ HURTOWA I DETALICZNA
PEŁNY PROFESJONALIZM OD 1999 ROKU
do kasy suma: 0,00 zł
PRODUKTY
Producenci

KONTAKT
Sklep Internetowy:

Tel/Faks: +48 12 413-23-36
Mobile: +48 503-012-027

Skype: HEMP.pl_vf
Skype hurt: hemp.pl_Hurt
hemp@hemp.pl

Hurtownia:
Mobile: +48 502-081-676
hurt@hemp.pl

Reklamacje i zwroty:
Mobile: +48 502-081-676
reklamacje@hemp.pl
 
Sprzedaż zagraniczna:
 
NASZE SKLEPY STACJONARNE:
 
Kraków - GrowShop & HeadShop:
31-752 Kraków, ul.Makuszyńskiego 22A
(z tyłu budynku)

Telefon: 12 413-23-36 lub 503-012-027
E-mail: krakow@hemp.pl
pon.-piąt.: 8:00 - 18:00
sobota: 9:00 - 15:00


Radom / Wielogóra - GrowShop & HeadShop:
26-660 Wielogóra, ul.Warszawska 98/100
(obok wejścia do restauracji U Grubego),

Telefon: 48 321-58-45 lub 506-547-060
E-mail: radom@hemp.pl
pon.-piąt.: 10:00 - 18:00.


 

Jak zamawiać?

Zapraszamy na zakupy osobiście
od poniedziałku do piatku w godz 8:-18:00, f.p.h.u. VF, ul. Kornela Makuszyńskiego 22A, 31-752 Kraków
lub przez sklep internetowy 24h.

Jak zamawiać ?

Krok 1 - Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie możesz sie zalogować lub zrobić to bez logowania, jeżeli jeszcze nie masz konta to możesz je założyć, w tym celu kliknij na przycisk Zarejestruj się . Możesz również najpierw włożyć produkty do koszyka i potem się zalogować - produkty zostaną automatycznie przeniesione na Twoje konto.

Krok 2 - Teraz możesz śmiało zwiedzać nasz sklep i wybierać co tylko zechcesz, każdy produkt może podróżować razem z Tobą, wystarczy tylko że włożysz go do swojego koszyka. Oczywiście w każdej chwili możesz usunąć dany produkt z koszyka.

Krok 3 - Masz wszystko czego potrzebujesz? Teraz wystarczy kliknąć złóż zamowienie ze swojego konta lub kup bez logowania w Twoim koszyku i potwierdzić swoje dane oraz kwotę końcową i zamówienie już jest u nas (możesz dopisać w Twoim koszyku uwagi do zamówienia, znajdziesz je obok przycisków zamawiania w koszyku).

Najważniejsze informacje dotyczące klientów na terenie Polski
- Czas realizacji zamówienia to 2-3 dni robocze
(w pewnych przypadkach czas realizacji może się wydłużyć)
- Paczki wysyłamy firmą kurierską DPD, palety DPD lub RABEN (wybieramy tańszą opcję)
- Paragon jest przyklejany na zewnętrznej stronie paczki - Prosimy o dokładne przeglądanie zawartości. Jeśli paragonu nie ma w przesyłce to prosimy o niezwłoczny kontakt z nami pod adresem hemp@hemp.pl
- Paczkę można otworzyć w obecności kuriera celem sprawdzenia jej zawartości
- Przesyłka nie jest oznakowana w żaden specyficzny sposób
- Koszt przesyłki jest uzależniony od wartości zamówienia, aktualne koszty przesyłek są widoczne w Twoim koszyku
- Forma płatności - Za Pobraniem, czyli płacisz przy odbiorze przesyłki
- Przy dużym zamówieniu i zakupie wielu sztuk danego produktu możesz negocjować ceny.


W PRZYPADKU BRAKÓW W PACZCE LUB USZKODZEŃ / PODEJRZENIA USZKODZEŃ:
W trakcie odbioru przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie
(np. zamawiałeś produkty podatne na uszkodzenia, szkło, plastik itp., lub paczka nosi jakiekolwiek ślady uszkodzenia np. zerwana taśma).

W przypadku gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone lub podejrzewamy uszkodzenie prosimy o żądanie komisyjnego otwarcia przy kurierze i sporządzenie protokołu szkody (uwzględniając NAKLEJKI OSTRZEGAWCZE i RODZAJE ZABEZPIECZENIA produktów w paczce) oraz o jak najszybszy kontakt z nami w celu wyjaśnienia sprawy.
W razie braków (niezgodność paragonu z zawartością paczki) również należy sporządzić protokół szkody.
Gdy zaistnieje jedna z powyższych sytuacji i protokół nie zostanie spisany przy odbiorze, należy pilnie skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej i zażądać natychmiastowego przyjazdu kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.
Sporządzenie protokołu szkody w dniu doręczenia przesyłki ( Z wpisaniem w protokole wartości 0 (ZERO)-DNI OD DORĘCZENIA ) jest warunkiem uwzględnienia ewentualnych reklamacji (nie ma możliwości reklamowania towaru bez wspomnianego protokołu).
UWAGA!: Przesyłek wysłanych na nasz koszt oraz pobraniowych nie odbieramy.



PRZY ZAMÓWIENIACH BARDZO DUŻYCH I NIETYPOWYCH MOŻE SIĘ ZDAŻYĆ ŻE PRZED WYSŁANIEM ZAŻĄDAMY PRZEDPŁATY NA KONTO


Wysyłka do krajów Unii Europejskiej:
- wyłącznie po przedpłacie na nasze konto bankowe,
- koszt wysyłki ustalany indywidualnie,
- wszelkie informacje potrzebne do realizacji takiego zamówienia otrzymasz drogą elektroniczną w ciągu 1 dnia od momentu jego złożenia (proszę nie mylić z automatycznie wysłanym e-mail'em przez nasz system potwierdzającym przyjęcie zamówienia).


UWAGA - Firma VF zastrzega sobie prawo do wystąpienia o odszkodowanie i zwrot poniesionych kosztów przesyłki w przypadku jej nieodebrania, lub od osoby która złożyła fałszywe zamówienie.
Podane w sklepie internetowym ceny zawierają podatek VAT. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu Cywilnego.


REKLAMACJE, ZWROTY tylko na podstawie paragonu, wyłącznie przy sprzedaży wysyłkowej.
Zwrot towaru: w ciągu 10-miu dni od daty odbioru, bez śladów użytkowania produktu.
- produkty kupione w cenach Promocyjnych, mierniki, elektronika/elektryka, nawozy, stymulatory, regulatory pH, płyny do kalibracji, produkty z terminem ważności oraz produkty sprowadzane na zamówienie nie podlegają zwrotom !
- firma VF nie ponosi odpowiedzialności za stan płynnych produktów wysyłanych w okresie zimowym. Produkty te mogą zamarzać podczas transportu, radzimy rozmrażać je powoli, z dala od źródeł ciepła, a po powrocie do temperatury pokojowej bardzo dokładnie wymieszać. Aby uniknąć ryzyka zamarznięcia w transporcie możesz odebrać produkty w siedzibie firmy VF.

WSZELKIE NIEPRAWIDŁOWOŚCI I/LUB BRAKI w zawartości przesyłki należy zgłaszać telefonicznie (pon-pt 8:00-15:00) lub mailowo jak najszybciej, jednak nie później niż 3dni od odbioru przesyłki.


Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o reklamacjach to zaglądnij do działu 'Reklamacje'.


Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości napisz na mail : hemp@hemp.pl

Pozdrawiamy - hemp.pl

do góry
{nocache:4ef56f4afe50e3527ccd2d2f4463d33a#0}
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium